П'ята класна читацька конференція
Чудові твори, захоплюючі розповіді,
дуже популярні книги!
ж
Четверта читацька конференція.
Досвідчені читачі, серйозні твори,
цікаві виступи.
Знайомі автори та багато нових авторів. Всі прочитані книги "поклали" на свої полички.
Третя класна читацька конференція пройшла КЛАСНО!!!!
Фінішувала третя класна читацька конференція!
Виступи були чудові!
Такі цікаві книжки прочитали учасники конференції!
Тут і казки, і пригодницькі твори, і фантастика,
навіть історичні книги.
Уже на книжкових поличках з'явився навіть Гаррі Поттер!
Як приємно бачити діток, які читають!
відбудеться
11 - 20 лютого
У блозі нижче на цій сторінці
поради для підготовки виступу.
поради для підготовки виступу.
Проведемо рейтинг прочитаних книг.
Цікаво, яка книга у класі найпопулярніша?
Як думаєте?
Цікаво, яка книга у класі найпопулярніша?
Як думаєте?
Друга читацька конференція пройшла на високому рівні.
Ми вже маємо досвід виступів.
Книжкові полиці в декого з малят не вміщають прочитаних книг. Збагачується лексика, знаємо багатьох дитячих авторів, їх твори.
Р О С Т Е М О !!!! Дякуємо книгам!
Сертифікати учасника читацької конференції вручав Дід Мороз.
Читання - це КРУТО!
Читацька конференція стартувала!
Максим - першопрохідець! Ми сьогодні йому щиро аплодували!
Наступні відео у групі ФБ:
Презентація Владислава Ш.
Презентація Артема
Презентація Анастасії Г.
Презентація Владислава Г.
Презентація Єлєни
Презентація Яни
Презентація Таміли
Презентація Марії Г.
Презентація Вероніки
Презентація Марії З.
Презентація Мар'яни
Презентація Дмитра Г.
Презентація Дмитра С.
Презентація Дар'ї М.
Презентація Каті
Презентація Софії
Презентація Валерії С.
Готуємось до читацької конференції
Розкажи про улюблену книгу, яку ти прочитав із захопленням, в класі.
_________________________________
Цей план допоможе тобі презентувати улюблену книгу друзям
1. Автор книги (прізвище, ім'я або псевдонім)
2. Назва книги (в лапках з великої літери)
3. Жанр твору (кількість сторінок)
4. Герої твору (почни з головного героя)
5. Тема твору (про що?)
6. Улюблений уривок (мати закладку в книзі) прочитати виразно ... ..
7. Улюблена ілюстрація (якщо є така) - відзначити закладкою, показати. Пояснити, чому подобається ця ілюстрація. Назвати художника (заздалегідь вивчи прізвище). Можна записати прізвище тут:
8. Чому вчить цей твір?
9. За який проміжок часу я прочитав (а) цю книгу?
10. Кому я раджу (не раджу) читати цю книгу, чому?
11. В книзі я зустрів нові слова:
№
|
Слово
|
Пояснення
|
12. Які почуття мене переповнювали під час читання. ( спокій, тривога, ненависть, співчуття, почуття гумору, сміх, гордість, обурення, жалість, повага....). Кого з героїв чи якісь їх поступки ти засуджуєш або схвалюєш у книзі
13. Павутинка асоціацій (ключові слова) - в допомогу оповідачеві
джерело
Клікни на картинку та завантаж цей план собі.
(автор Селезньова О.)
(автор Селезньова О.)
Немає коментарів:
Дописати коментар